Assalamualaikum....
ehem ehem..hehehe..pape pun senyum dulu..
yg sbnrnye cun ni mmg tak pandai
bab2 nak mengarang ayat ni
sbb dulu selalu ponteng kelas Bm coz
cikgu Bm tu tak bape nak ensem larr..huhuhu
jgn marah ek cikgu..
ye la mana la tau cikgu ade
termasuk blog saya ni kan..ampunnnnn..
okey2..berbalik pade cite blog ni..
cun nak ucapkan time kasih byk2
pada mama dan aspa
coz sudi watkan cun blog ni..
kalau nak arapkan cun
mmg tak jadik la blog ni..
time kasih gak la..
wat seme2 yg sudi masuk kat blog cun
dah masuk tu jgn lupa komen eh..
skali lg time kasih pada seme yg terlibat..
sayanggggggggggggg korang seme tauuu..






















6 komen:

Aspalela berkata...

Mama............... kita serupaaaa!!

Cun...............Tahniah!!! (bila nak wat kenduri doa selamat dpt rmh baru nie???)
ekekkeekek xD

mamarempit berkata...

Kenduri potong reben...mama nk bunge jerk..ko nk makan...ko makan la...akakkaka

cun9929 berkata...

time kasih aspa & mama
coz sudi wat umah utk cun..
nnt cun wat kenduri
jgn lupa dtg eh..

OKLiz berkata...

Al000000000 cun....

Selamat dtg ke dunia blog..hehheeeee

Cantik umah leh masok kew????

cutecida berkata...

yuhuuu cun..TAHNIAH..jaya gak akhirnya kan..ehem2(bukan conan tau) tu tau dak alamat umah ko ni cun hehehehe..

matabulat (lat) berkata...

olaaa kak cun...kita serupa,bawu nk jinak2 lam dunia blog ni kan...kan......