Aku & Dirimu...

Tiba saatnya kita saling bicara
tentang perasaan yang kian menyiksa
tentang rindu yang menggebu
tentang cinta yang tak terungkap..

Sudah terlalu lama kita berdiam
tenggelam dalam gelisah yang tak teredam
memenuhi mimpi-mimpi malam kita...

Duhai cintaku, sayangku, lepaskanlah
perasaanmu, rindumu, seluruh cintamu
dan kini hanya ada aku dan dirimu
sesaat di keabadian...

jika sang waktu bisa kita hentikan
dan segala mimpi-mimpi jadi kenyataan...

meleburkan semua batas
antara kau dan aku, kita

10 komen:

OKLiz berkata...

Aku suka lagu ni......... nyanyi sket kat aku cun nk dengo ni...hahaha

cutecida berkata...

peling kelauttt tu hahahaha

sue @ ela berkata...

kakakaka
kelaut erk????????ok la 2
dr ke gaung..

Aspalela berkata...

aku dah agak dahhh
rumah cun ni mmg byk lagu2 jiwang le..
kui3..

x pe cun..nyanyi kuat2 skt smpi dengor kat rmh aku ekk

cun9929 berkata...

time kasih liz..kak cute..smaii..aspa yg sudi komen kat blog cun yg tgh dlm renovation lg ni..hehehe

Cun berkata...

len kali jgn la segan2..
komen la lg erkk..

cutecida berkata...

oiiit cunnn, umah x kemas ni pe kes hehehehehe

Aspalela berkata...

cun...
klu ko takde ape citer..
tu haaa....
g rmh aku..amek TAG..
kopi pes je..

derassssssss

lemon-ie berkata...

uik..salamm...

aku pun suke lagu ni...sedap jer corong telinga ni dengo...

ungkep berkata...

mak oiiiiiiiiiiiii...aku ingat aku dah g garden mana tadi. romantik tahap gaban ko ni cun